söndag 5 oktober 2014

Lite lättare

För fem veckor sen tog jag tag i min kost igen...hade slarvat en längre tid, både medvetet och för att jag inte orkat bry mig när jag varit mycket sjuk. Så 1 september hämtade jag första Viktväktarmatkassen på City Gross och det var verkligen precis vad jag behövde.
Nu har jag gått ner 4,5 kg på dessa veckor och jag har under tiden mått väldigt bra i magen. Jag skriver upp allt jag äter för att kunna koppla tillbaka till maten när jag får ont i magen. En dag fick jag lite känning efter omelett med mycket ägg. Idag har jag haft lite ont efter några chokladbitar i fredags och en glass igår. Jag vet ju inte om det är orsaken eller om jag fått ont ändå, men det är i alla fall det som jag ätit denna helgen som skilt sig från övriga friska veckor. Hoppas det inte blir värre i alla fall. Har delat med mig av lite recept här som jag tyckte lät spännande. Det är från Viktväktarna och eftersom jag bara köper matkassen under barnveckorna, så är det kul att recepten ändå finns på hemsidan.
Håll tummarna att magen är glad igen imorgon när jag vaknar!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar