söndag 28 oktober 2012

Flytten är klar!

Det har varit tuffa veckor med flytt, sjukdom, tufft på jobb och allt annat! Men i torsdags lämnade jag den gamla lägenheten och drog en lättnadens suck! Nu har jag bara EN lägenhet att koncentrera mig på och det är oerhört skönt!
Trivseln börjar infinna sig, jag känner mig mer och mer hemma där, men trots mer kvar att göra valde jag ändå igår att ta tåget till Simrishamn för att koppla av helt hos Henrik. Det var klokt?

Vi valde att gå och äta på Evelinas kök igår och det var lika gott som alltid! Där hade vi vår första Simrishamn-date för 3,5 år sen (hette då Kamskogs) och sen har vi varit där flera gånger!

Idag tog dock all energi slut! Först sov vi länge trots att klockan ställdes om i natt, sen har jag i princip sovit i soffan hela dagen....Henrik har varit ute i solen men jag var helt slut! Antagligen är det en effekt av de senaste veckorna som har varit tuffa, men idag kändes det som om all energi var slut! Skönt att jag kan stanna till imorgon, då jag åker direkt till Lund för att genomföra en magnetkameraundersökning. Sen möter jag pojkarna på stationen också strosar vi lite i Lund. Ska bli mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar