tisdag 14 juni 2011

Ett hemligt brev blev en skön söndag!



En dag i slutet av mars damp det ner ett brev hemma hos mig...naturligtvis visste avsändaren att jag skulle bli rejält nyfiken, men jag tycker själv att jag lyckats koppla bort det sådär lagom mycket...tills det blev dags...!!!


I lördags kväll var jag och Henrik hos mamma & pappa och mamma frågade en himla massa om det. Hon var nog mer nyfiken än jag! Trodde jag....


Tidigt på söndagmorgonen ringde det på dörren (naturligtvis titthålet övertäckt) och utanför stod några av de jag älskar mest av allt; nämligen mamma, pappa, Tina och Richard!

Att det var just de som överraskade mig gjorde mig jätteglad och att det var bara vi fem hela dagen tyckte jag blev en extra stjärna!


Fortfarande lika hemlighetsfulla hoppade vi in i pappas bil och åkte iväg...söderut på motorvägen och jag fattade ingenting...tills vi passerat Dalby...då gissade jag rätt och vi hamnade till sist på "The Lodge" högst upp på Romeleåsen. Det blev "Sköna söndag" för oss alla fem med jacuzzi, kroppspeeling, ansiktsmask, hårinpackning, bastu, brunch, promenad och en massa massa mys och prat!


Emellanåt tror jag nog att jag var ovanligt tyst (jo så kan det va!!!) och då kände jag mig lite smått chockad ;-) Inte för att jag var tyst utan av överraskningen som helhet. Jag njöt verkligen av varenda sekund av denna söndag och jag är så evigt tacksam till min familj för att ni gjorde detta för mig!

TACK!


Vi väntar på instruktioner från spaavdelningen. Ljuvligt väder!



Familjebubbel!




Allt följdes av en amerikansk-inspirerad brunch! SÅ GOTT!


Mamma & Pappa




Storebror & Lillasyster


TACK ÄN EN GÅNG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar