måndag 30 maj 2011

Ny vecka igen

Så var en ny vecka påbörjad igen och imorgon är det maj månads sista dag - var tar tiden vägen??? Imorgon är det precis 17 år sedan min förskollärarexamen. På tal om att tiden går...

Henrik och jag har haft ännu en långhelg ihop eftersom han kom hit redan i torsdags pga fredagsjobb i Malmö. Helgen har varit lugn och skön men ändå lite aktiv. Om man räknar att titta på fotbollsmatcher som aktivt =) Och shopping =) Och restaurangbesök och take away...haha...


Men förutom allt detta så var vi faktiskt ute på en rejäl biltur igår runt Söderåsen. Bl.a. stannade vi till i Finnstorp mellan regnskurarna och tog en promenad. Visst blev det en läcker bild där molnen speglar sig i sjön?


En liten present lämnades av hos mamma också, men mina egna barn träffade jag tyvärr inte då.

Men idag har Felix kommit hem, Henrik kört hem till sitt och imorgon kommer Max. Gott! Ja alltså, att barnen kommer, Henrik hade såklart gärna fått stanna han med!


Veckan som gick var sådär i kroppen. Först på fredagen var jag helt symptomfri, men å andra sidan så har helgen varit frisk och kry.

Idag har jag fått behandling hos Osteopaten så nu är jag lite mörbultad, men hoppas det hjälper.

På onsdag ska jag till Lund på läkarbesök, får väl se vad det leder till...


Det verkar bli en solig och fin vecka, det gillar vi! Ha det riktigt skönt! Själv ska jag vara långledig med barnen. FEM DAGAR!!! Lovely!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar