onsdag 2 mars 2011

HJÄLP...

...är det någon som är hemmastadd i Bloggvärlden som kan förklara för mig varför det inte går att kommentera på min blogg...??? Om jag förstått det rätt kan man göra det om man har ett Google-konto, men inte annars... Visst borde man väl kunna kommentera typ som anonym eller nåt liknande?

Tar tacksamt emot tips, men eftersom det inte går att kommentera så gör det istället till min mail: mar.erik@bredband.net eller på min facebooksida...

Tack på förhand, nu åter till studierna...

3 kommentarer:

  1. Hej! Gå in på inställningar sedan kommentarer och ändra där att alla kan kommentera även anonyma.

    //Jessica

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, fick precis samma hjälp på FB. Tur vi är många bloggare =)

    SvaraRadera
  3. Nu testar jag själv så det fungerar =)

    SvaraRadera