onsdag 12 januari 2011

GRATTIS STOREBROR!!!

Storebror Richards födelsedag idag och han brukar va en av mina trogna läsare så han får en grattishälsning här också! Hoppas du har det bra där du befinner dig just nu!

Vi sov alla tre som klubbade sälar i natt! Felix slocknade efter innebandy och hördes inte ett ljud på hela natten. Vid femtiden var jag uppe på toa och var tvungen att titta in till honom för att kolla...minns inte när han va så tyst senast! 5.15 var det dags att gå upp på riktigt, tidig morgon med Felix till mormor & morfar och jag till öppning på jobb. Felix var lika tyst på vägen och gick nästan sovande till bilen...
Kanske sov jag extra gott i natt pga värktabletterna jag tar för magen, men tyvärr känns smärtan fortfarande...inte gastkramande men dock igenkännande. Men än så länge har det inte tagit över mitt huvud och tillvaro, ska göra mitt bästa för att hålla det på avstånd...

Väl hemkommen efter jobb idag kändes det i alla fall ett sömnbehov så det blev en tupplur i Max sköna soffa medan Max satt vid datorn och Felix spelade Wii med en kompis. En tupplur är aldrig fel!

Nu blir det Halvåtta hos mig tillsammans med Felix. Max är på väg hem från årets första fotbollsträning och var så go när han ringde precis för att tala om att hans mobilbatteri höll på att dö, så jag skulle inte bli orolig om jag inte fick tag i honom. Snacka om att han är min son! =)

Nu är det onsdagsmys!

PS: Inget FB idag heller!!! *klappar på axeln*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar