söndag 16 januari 2011

En bra dag!

Sängen kallar men en sista rapport blir det...magen är inte alls lika uppsvälld idag, endast axeln gör ont men hanterbart så länge jag är uppe. Mest ont när jag ligger ner...

Är nöjd med att ha tillbringat mycket tid med barnen i helgen. Känns gott eftersom det redan imorgon är måndag och dags för Felix att åka till pappa. Max blir kvar ett dygn till =)

Imorgon ska jag gå upp med barnen och sätta igång med pluggandet när de kört till skolan. Det blir vid köksbordet i morgon så jag inte somnar som jag brukar i soffan... Ska läsa lite litteratur och börja titta på examensuppgiften som ska vara inne den 21 mars. Ett tag till dess ju, men behöver sätta mig in i den lite mer för att kunna koppla den till mitt arbete med barnen.

Henrik är hemma och packar...på tisdagmorgon åker han till Thailand...måtte veckorna gå fort nu!!!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar