onsdag 19 januari 2011

Behandlad...

Idag var jag på behandling hos min massageterapeut/osteopat. Hann jobba knappt 3 timmar först sen direkt dit...efteråt blev jag precis som väntat rejält mörbultad och ont i hela kroppen. Det onda i magen som blivit lite bättre, triggades igång igen, liksom värk i hela kroppen. Jag har legat här hemma i soffan i flera timmar med värktabletter som min räddning.

Lite har de hjälpt så nu har jag strukit och packat inför konferensen torsdag-fredag. Tyvärr är flera kollegor sjuka så det blir en del manfall...jättetrist eftersom det skulle vara nyttigt och välbehövligt för alla att vara med. Både för arbetet och gemenskapens skull. Men magsjuka är inget man skojar med, så vi som förhoppningsvis är friska får försöka göra det bästa möjliga av alltihop.

Henrik har skickat ett par sms från Thailand, där de är ganska trötta efter den långa resan. Men allt verkade bra så långt och om du läser detta Henrik, så kom ihåg att vi saknar dig här hemma!!!

Nu kallar sängen och förhoppningsvis en god natts sömn!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar