onsdag 13 januari 2010

Trött start på vårterminen...

Det är tydligen ansträngande att ha semester ;-)
Har jobbat två dagar nu men varit hemskt trött både på dagarna och kvällarna... Julgranen kom ut och iväg med hjälp av min snälla hjälpsamma pappa, men resten av julen har inte kommit längre... Fortfarande stjärnor och ljusstakar i fönstren och tomtar lite överallt, men jag har bara inte orkat... Skulle göra det ikväll men när Felix kollade Bolibompa så var jag bara "tvungen" att vila en stund i soffan...och somnade såklart...och nu såg jag precis att kl 21 börjar ett nytt avsnitt av en av mina favoritserier "Morden i Midsomer"...så jag unnar mig en soffkväll idag. Ska göra mig en god kopp te och ta en bit riktigt fin och god mörk choklad och sen hoppas på att jag har mer energi imorgonkväll. Det är ju dock Knut idag, så det borde ju vara julfritt här hemma nu....
Dessutom åker barnen till sin pappa imorgon så då har jag bara mig själv att passa...
Fortsättning följer... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar