tisdag 22 december 2009

Två dagar till jul och det snöar :-)

Det ser mer och mer ut som det blir en vit jul...håller dessutom koll på hur det ser ut i Sälen eftersom vi åker dit den 3 januari. För varje dag är det fler backar som öppnat. Just nu är där 38 cm snö och -11 grader.

Även idag blev det lite konstiga arbetstider för mig. Liksom igår öppnade jag kl.6.30 men eftersom det saknades en som stänger idag också så delar jag upp min arbetstid i två pass, så jag ska tillbaka igen och jobba 15.45-17.30. Fick i gengäld ledigt 2 timmar i eftermiddag. Försöker få undan så mycket som möjligt nu inför jul, men jag kommer hela tiden på mer:-)

Tack snälla ni som skickat julkort till oss! Jättefina barn på foto och andra fina kort. Som ni förhoppningsvis redan sett skickar jag inga pappersjulkort med posten i år, har skickat lite mailhälsningar, hoppas jag inte glömt någon...dessutom blev det lite välgörande pengagåvor.

Nu kallar dammsugaren på mig :-)
Stressa inte för mycket nu och kör försiktigt i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar