torsdag 26 november 2009

Faran över

Doktorn undersökte Felix mage och tog en del prover, men det visade inte på att det skulle vara något allvarligt. Som doktorn sa "Vad jag kan se är du fullt frisk, men man kan få ha ont i magen ändå"...också kallade han det kolik... Det var längesen han hade det ;-)
Det har i alla fall blivit bättre o bättre så imorgon lär det bli skolan igen för Felix.

Själv har jag varit på undersökning med min värkande arm/hand idag. Sedan 8-9 år tillbaka så har jag haft värk och kraftlöshet i vänstran. De senaste månaderna har det hållt i sig mer än vanligt och vissa dagar riktigt illa. Att klä på små barn och byta blöjor flera gånger om dagen är inte favoritrörelsen för armen precis. Men totalt omöjligt att undvika. Nu fick jag lite träningsövningar och återbesökstid hos Arbetsterapeuten jag var hos. Nya handledsortoser/stödskenor ska också beställas. Måste använda det när det är såhär mycket smärta, även om det inte är så praktiskt att ha det på när jag jobbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar