måndag 14 september 2009

Ny vecka

Efter en ganska körig förra vecka, så fick jag en jättehärlig avkopplande helg i Simrishamn. Vädret var strålande så på lördagen hann jag ta en promenad i stan när Henrik var på match. På kvällen blev det jättetrevlig kräftskiva hos hans vänner. Det känns verkligen som lite minisemester att komma till Österlen, men tiden går alltid alldeles för fort...
Åkte hem vid lunch igår för att komma hem till en bokad tvättstuga, så jag hade att göra...

Idag var det jobbdags igen och jag var lite trött...blev lite körigt idag också, Felix utvecklingssamtal direkt efter jobb, hem om till Max en kort stund och sen iväg med honom på träning och jag möte på jobb under tiden. Imorgon är vi bjudna på kalas hos pappa (fyller år på onsdag) och det vill vi ju inte missa. På onsdag är det föräldramöte i Felix klass och då ställer morfar upp som barnvakt - på sin födelsedag och allt :-)

Trots att det bara är måndag så ser jag redan framemot helgen då vi inte har några måsten. Gissar att Felix ska spela match på lördag, men det är ju bara kul! Annars tar vi helgen som den kommer, förutom att jag måste upp och tvätta kl.6 på söndagmorgon...men likabra det, annars sover jag kanske bara bort dagen ;-)

På tal om det - nu ska jag sova! Zzzzzzz...... Ha en go vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar