onsdag 30 september 2009

Lite uppdatering

Hej alla ni ständiga läsare!
Ikväll hade jag tänkt ta tag i bloggen...jag skulle lägga in lite foto från helgen på Österlen men upptäckte precis till min besvikelse att minneskortet är tomt...vet inte vad som hänt men antagligen har jag råkat tömma minneskortet i samband med att jag la in bilder i Henriks dator i söndags... Som tur är har jag de flesta sparade i min egen dator men fotona från Äpplemarknaden i Kivik försvann. Äppletavlan var fantastiskt fin men tyvärr får ni inte se den här...

De senaste veckornas stress har tagit ut sin rätt. I gårkväll kände jag bara att det tog stopp. Orken tryter och känner mig stressad i hela kroppen. Varningsklockorna ringer...känns inte lika illa som för några år sen men jag känner igen lite tecken. Bestämde mig då för att stanna hemma från jobb och samla krafter och komma i kapp. Hoppas vara tillbaka igen på måndag.

Hörs mer en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar