söndag 28 juni 2009

Onsdag på Bakken

Ligger lite back med bloggandet p.g.a. en bråkig dator, men i onsdags var vi på Bakken med mamma & pappa. Började med den sedvanliga picknicken i parken sen hade vi en härlig heldag med massa karusellåkande! Lagom mycket folk så vi behövde inte köa så mycket. Måste säga att pojkarna var väldigt modiga, så jag gjorde vad jag kunde för att hänga med på det dom ville åka. Men det syns dåligt på bilderna ;-)
Max & Felix i nyckelpigan, lite lagom uppvärmning:
På plats för favoriten:
Tjoho vad det killar i magen:
Mormor och Max:
Morfar och Felix:
Här hade Max & Felix vattenkrig med karusellskötaren:
Vad är en dag på Bakken utan sockervadd? Mindre klibbig skulle jag tro...
Men jo då...jag var också med! Max fotograferade mig vid bilen innan hemfärd, lagom trött:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar