söndag 14 juni 2009

En härlig helg!

Jag mår bra, jag är glad, jag är lycklig, livet känns allmänt väldigt bra! Har haft en härlig helg med mina favoritpojkar. Efter lite snabb och effektiv lördagsstädning i går förmiddag och matinköp, fick vi besök av Henrik. Vi cyklade en runda och spelade tennis tillsammans alla 4. Därefter blev det middag och en lugn lördagkväll (speedway och golf på tv - hmm...).
Idag fortsatte vi i samma sportiga anda och var på tennisbanan i Drottningen en bra stund. Känner nog av lite träningsvärk imorgon skulle jag tro... Cyklade en runda, tog årets första glass på campingen och sen stannade Max hos Axel och Felix var på kalas hos Maja. Ikväll blev det tacos efter pojkarnas önskemål och sen var denna helgen till ända...tror alla var nöjda!
Max njuter av att ha sommarlov på riktigt nu, medan Felix behöver vara på fritids 4 dagar till. Men sen är dom lediga 7 veckor med mig eller sin pappa, så det blir nog skönt för dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar