måndag 2 mars 2009

Nya tv:n på plats!

Så fick vi äntligen hem vår nya tv! Köpte den förra veckan och för en stund sen blev den levererad, installerad och monterad. Alltihop tog kanske 20 minuter, hade jag gjort det själv hade jag nog hållt på en vecka - minst!
Det var vältajmat att den kom på plats idag, vi är nämligen lite krassliga här hemma idag (igen). Jag är dunderförkyld men jobbade mina 4 tim i förmiddags eftersom fler var borta. Däremot stannade jag inte kvar någon extra timme för arbetsträning. Precis när jag skulle cykla hem i regnet (ja idag tog jag mig i kragen och började cykla igen!) så ringde Max från skolan och hade huvudvärk. Så vi körde hem båda två och hann vila en stund innan Felix skulle hämtas. Han verkade dock frisk, tack och lov! Får se hur Max och jag klarar morgondagen.
Idag blev jag lite nyfiken på Facebook som alla snackar om...loggade in men fattar det inte riktigt än. Nä, jag tror inte jag ska lägga tid på det, tror det är roligare att Blogga :-)
Umgås nog hellre med mina vänner IRL (i riktiga livet alltså...). Nån som är sugen på att umgås till helgen? Jag och barnen har inga planer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar