måndag 16 februari 2009

Klädkammar-makeover



FÖRE - EFTER
Fönsterbytet medförde naturligtvis mer jobb än planerat, framförallt när jag jag bestämde mig för att måla om i klädkammaren. Det fanns ett rejält behov av det kan jag lova, så även om jag inte är någon proffs-målare så blev det ordentligt fräschare.
Fick samtidigt rensat undan en hel del kläder och annat som samlats på hög, nu ska det bara iväg till nåt ställe där det kommer till bättre nytta.
I samma veva igår, söndag, var jag och Felix i farmors lägenhet och hämtade hem saker som vi ville ha, så skåpen här hemma fylldes snabbt på. Men det var många användbara grejer och jag är säker på att farmor ler i sin himmel när hon ser att vi vill ha hennes saker.
Var också i Helsingborg och köpte en byrå i går som vi placerade i vardagsrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar